2 Kasım 2010 Salı

TEBRİK VE TEŞEKKÜR


29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Satranç Turnuvasında 10 yaş altında sınıfımızdan Mehmet Akif İnce müracat eden 41 öğrenci arasında İl Birincisi, Emre Akdaş il dördüncüsü oldular. Öğrencilerimi canı gönülden tebrik ediyorum. Öğrencilerimizi onure eden Okul Müdürümüz Kadir Yurttutar'a ve öğrencilerimize ince nezaket gösteren ve çiçekle tebrik eden sınıf annesi Melek Çakmak'a teşekkürlerimi sunuyorum. Öğrencilerimizin başarılarının devamını diliyorum.

Süleyman AYAZ
3-A Sınıfı Öğretmeni

11 yorum:

  1. 2 arkadaşımı tebrik ediyorum.Çok sevinçli olduklarını dünüyorum bende onların yerinde olmak isterdim ve tekrar tebrik ederim.İyi akşamlar öğretmenim

    İrEm EjDeR

    YanıtlaSil
  2. arkdaslarımı gönülden tebrik ediyorum.Bende onlar gibi satranç 'ımı ilerleterek onlar gibi yarısmaya katılmak istiyorum.Öğretmenime bize bu konuda yardımcı olduğu için teşekkür ediyorum.Arkdaslarımı tekrardan tebrik ediyorum.İyi akşamlar öğretmenim

    YanıtlaSil
  3. İyi günler öğretmenim
    Mehmet Akif ve Emre satrançta başarılı olduğu için ikisinide tebrik ederim.Herkes satrança gitse,biz keşke Türkiye birincisi
    olsak.İyi günler.

    YanıtlaSil
  4. İyi günler öğretmenim
    Mehmet Akif ve Emre satrançta başarılı olduğu için ikisinide tebrik ederim.İkisinin yerinde olmak isterdim.Tekrar iyi günler öğretmenim.

    YanıtlaSil
  5. iyi akşamlar öğretmenim. Mehmet akif ve emre'yi tebrik ederim. Sizin sayenizde başardılar. Başarılı oldukları için çok sevindim.GELECEK Turnuvayıda başarmalarını isterim.

    YanıtlaSil
  6. İyi günler öğretmenim,
    Emre ve Mehmet Akif'i tebrik ederim.Öbür turnuvalarda başarılar.

    YanıtlaSil
  7. iyi günler öğretmenim

    Ben iki arkadaşımıda çok tebrik ediyorum.
    Sevinçlerini paylaşıyorum.Mehmet Akif il birincisi olduğu için çok ama çok sevinçli ve çok ama çok mutludur.
    Tekrar iyi günler Öğretmenim.

    Elif Enfal ÖZEREN

    YanıtlaSil
  8. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Arkadaşlarımı tebrik ediyorum.Aynı zamanda okulumuzun adını duyurdukları için de teşekkür ediyorum.
    .........BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM......


    iyi günler öğretmenim..........................

    YanıtlaSil
  9. İyi akşamlar öğretmenim.
    Ben Mehmet Akif ve Emre'yi tebrik ederim.
    Diğer turnuvalardada başarılarını diliyorum.
    Onlar iyi bir iş yaptılar ve sınıf annesi Mehmet Akif'e bir çiçek Emre'ye ise giysi aldılar ve bizde onlar gibi santranç turnuvasında başarılı olmak için elimizden geleni yapmalıyız.
    ........BAŞARIMIZIN DEVAMINI DİLİYORUM........

    YanıtlaSil
  10. BAŞARILAR DİLİYORUM TEBRİK EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  11. iyi akşamlar öğretmenim.
    Bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.
    Mehmet Akif in birinci olmasına bende sevindim. Diğer turnuvalarda sınıfımızı daha iyi temsil etmek için elimizden geleni yapacağız.

    YanıtlaSil