12 Kasım 2010 Cuma

BAYRAMLARIMIZ

12-26 KASIM

Değerli Öğrencilerim,

Hepinizin Kurban Bayramını kutluyorum. Dokuz günlük tatil içerisinde sizlerin aile içi bayramlaşmanızı, büyüklerinizi ve akrabalarımızı ailece ziyaret ettiğinizde onlarla da bayramlaşmanızı istiyorum. Onlardan eski bayramları anlatmalarını isteyebilirsiniz. Bu sayede günümüz bayramlarını karşılaştırma imkanı bulmuş olursunuz. ''Kendi kültürünü koruyamayan ve yaşatamayan toplumlar, çağın gerisinde kalırlar. Geleceğe güvenle bakamazlar. ''

Sizlerden istediğim ''Kurban Bayramı'' ile ilgili duygularınızı, düşüncelerinizi ve izlenimlerinizi bayramın 1. gününden itibaren sınıf blog sayfasına yansıtmanızdır.

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN.

Süleyman AYAZ
3-A Sınıfı Öğretmeni

23 yorum:

  1. İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM.MÜBAREK KURBAN BAYRAMINIZI KUTLAR NİCE BAYRAMLAR DİLERİM.



    NOT:ÖĞRETMENİM, BAYRAMDA DEDEMLERDE OLDUĞUMUZ İÇİN BAYRAMINIZI BUGÜNDEN KUTLUYORUM.
    HAYIRLI BAYRAMLAR.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. İyi günler öğretmenim.
    Bayramda akrabalarımı ziyaret ettim.Şu an 21 liram oldu.Çok mutluyum.

    SiZiNdE kUrBaN BaYrAmInIz KuTlU oLsUn

    YanıtlaSil
  4. Merhaba arkadaşlar ve öğretmenim,
    Bayram bir ülkenin yaptığı, şenlikli özel gün ve haftaların olduğunda kutlanır. Ülkemizde Milli ve Dînî bayramlar olarak kutlanır.Bunlar:

    MİLLİ BAYRAMLAR

    1- 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI
    2- 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI
    3- 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI
    4- 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI

    DÎNÎ BAYRAMLAR

    1- RAMAZAN BAYRAMI
    2- "KURBAN BAYRAMI"

    DEVAMINDA BİLGİ VE DÜŞÜNCELERİ ANLATACAĞIM.


    Ben kurban bayramını, neşe ve gülünç içinde geçirdim ama aslında geçirdim demeyim. Çünkü:
    - Sanki bayram bitmiş gibi oldu. Şimdi herkese hem bayramımın nasıl geçtiğini, hemde bilgileri vermiş oldum.



    Ahmet Eren
    DURMUŞBAŞ
    MUSTAFA KEMAL YİBO
    3/2 NO: 49

    YanıtlaSil
  5. Yazmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kurban bayramı diğer bayramlardan daha telaşlı bir bayramdır.Çünkü kurbanlar kesilir ve etler bölüşülür.
    Ben bayramımı çok güzel geçirdim.Havada çok güzeldi.Büyüklerimi ziyaret ettim.

    YanıtlaSil
  7. İyi akşamlar öğretmenim. Kurban bayramı bizim dini bayramlarımızdan bir tanesidir. Kazalar en çok bu bayramda olmaktadır. Çünkü kurbanlar kazalara sebep olabilir. Ben kurban bayramını çok seviyorum. Biz kurbanımızı Pakistan'a gönderdik. Birinci günümüzü babaannemlerde geçirdik. İkinci günümüzü anneannemlerde geçirdik. Akrabalarımızı ziyaret ettik

    KuRbAn BaYrAmInIz KuTlU oLsUn.

    YanıtlaSil
  8. İyi akşamlar öğretmenim.
    Kurban bayramında kurbanlık keserken korkuyordum. Artık korkmuyurum.Çünkü babam bana kurbanın ALLAH'ın emri olduğunu anlatı. Babamla köye gittik. Kasap kesti. İlkdafa gördüm.Çok heycanlandım.
    Bayramda büyüklerin elini öpmeye gittik.
    Öğretmenim Kurban bayramınızı kutluyorum.

    YanıtlaSil
  9. GÜNAYDIN ÖĞRETMENİM
    Biz Cuma günü annanemgile ziyarete geldik.Öncelikle onların ellerini öptüm.Diğer kuzenleriminde bayramlarını kutladım.Tabi bayramın birinci günü olduğu gün.Bayramın 2. günü eve geldik.Oradan ise babannemgile gittik.Ben birgün orada kaldım.Kuzenimin isteğiyle kaldım.
    BAYRAMINIZIN 3. GÜNÜ KUTLU OLSUN ÖĞRETMENİM.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba öğretmenim.
    Ben kurban bayramını daha çok severim.Bayram'da
    danayı keserken dedemin üstüne saldırdı.Danayı kestikten sonra anneannem gile
    gittim.Kuzenlerim:İrem ve İzel'le evde oturduk.
    Sonra teyzemin çocukları:Oğuzhan ve yusuf geldi.Akşam olun cada parkta saklambaç oynadık.Bayram'ın 1.günü çok güzel geçti.
    BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

    YanıtlaSil
  11. MERHABA ÖĞRETMENİM
    Bayramda akrabalamı ziyaret ettim.Akrabalarımın elini öptüm.Onlarda bana şeker verdi.
    BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN

    YanıtlaSil
  12. MERHABA ÖĞRETMENİM
    Biz KURBAN BAYRAMINDA Ankara'ya gittik.Orada annannemi,teyzelerimi ,halaları,yiğenlerimi,dedemi ve babanemi gördüm.Herkesin elini öptüm.Sadece Baranın elini öpmedim.İlk gün hastanede babaannemi gördük .Sonraki gün evde dört kişi kaldık ama çok kötü geçti.Nerede ise bütün günüm .Sonra kurbanı kestiler .Eve gelince etini doğrarken .Beyza ablam iki kere elini kesti .Ama nerdeise herkes elini kesti .Ben kesmedim .ARADAN günler geçti.Biz sonunda eve geldik.
    Bize de misafirler geldi ve KURBAN BAYRAMINIZ kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  13. İyi günler öğretmenim,
    Bayram günü çok heycanlıydım.Kurbanı kesildikten sonra gördüm.Bayramda büyüklerimize gidip,ellerini öptük.Şeker ve para verdiler.
    Bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  14. Iyi gunler ogretmenim.
    Bayram sabahi erkenden kalktim buyuklerimle bayramlastim onlardan bayram harcligi aldim.
    Sonra kurbanimiz kesildi.Daha sonraki gunlerde buyuklerimizi ziyaret ettik onlarla da bayramlastik.Teyzemlerde bizdeydi cok guzel bir bayram gecirdik.
    Sizin ve tum arkadaslarimin bayrami kutlu olsun.
    iyi gunler ogretmenim.

    YanıtlaSil
  15. İyi günler ögğretmenim.
    Öğretmenim öncelikle bayramınız kutlu olsun.Bayramımızı geçirmek için babaannemin yanına samsuna gittik.bayramın ilk günü abimle babam sabahleyin erkenden kalkıp camiye gittiler ve sonra eve gelince halamgilin samsundaki köyüne gittik.ilk defa bir köy göremüstün çok hecalandım.Ordaki kurbanların kesildiğini görmüstüm.bayramın ilk günü çok güzel geçmişti benim için.
    Öncelikle sizin ve arkdaslarımın bayramını kutluyoryum.iyi günler öğretmenim.

    YanıtlaSil
  16. İyi akşamlar öğretmenim ve arkadaşlar hepinizin.Bayramınızı kutluyorum.Öretmenim ben bayramın 1. gününde Namaza gittim ve namazkıldım sonrada Aydınamcalar geldi ondan sonrada Makbule halamlara gitik ondan sonrada Nuri ancalara gittik ve ondan sonrada annanemlere gittik ve toplam param
    160 miş TL topladım

    YanıtlaSil
  17. İyi akşamlar öğretmenim. Cuma sabahı yolculuğa çıktık. Ankara'ya gittik. Ondan sonra İskenderun'a gittik. orada babaannemin dedemin ve amcalarımın ellerini öptüm. Onlar bayram harçlığı verdiler, bayramım çok güzel geçti. Zıp zıpa bindim, sahile gittik orada yüzdüm. Pikniğe gittik. Dörtyol'a gittik orada mandalina ve portakal topladım. Çok eğlendim. Bayramı çok seviyorum. Başta siz olmak üzere herkesin bayramını kutluyorum. tekrar iyi akşamlar öğretmenim.

    YanıtlaSil
  18. İyi akşamlar öğretmenim.Kurban Bayramınız Mübarek olsun.Ben Kurban Bayramında HAVZA'YA gittim orada benim babannem ve annannem var ilk babannemde kaldık sonra annannemde kaldık sonra pazar günü akşam ÇORUMA geri döndük.

    YanıtlaSil
  19. Öğretmeni Geçmiş ßayramınız kutlu olsun.ßiz ßu bayramda Amasya'ya gittik.Annanemgile ve babannemgile gidip ßayralarını kutlayıp ellerini öptüm.Pazar günü geri ÇORUM'a dödük. En içten dileklerimle tekrar bayramınızı kutlar ve iyi akşamlar dilerim.

    YanıtlaSil
  20. İyi günler öğretmenim,
    Ben bayramın 1. günü babaannemgildeydim.Orada
    Akif'i gördüm.Biz Akif'le beraber kesilen kurbanları izledik.Kurbanlardan biri az kalsın Akif'i boynuzlatacaktı.Biz ondan sonraki günleri köyde geçirdik.Bizim düğünümüz vardı.Tuba ablam evlendi.
    GeÇmİş bYrAmInIz KuTlU oLsUn

    YanıtlaSil
  21. İyi günler öğretmenim.
    Bayramın ilk günü babaannemgildeydim.Babaannemin misafirleri geldi.Annemgil yemek yapıyordu.O sırada kurban kesildi. Diğer günler de bizim evimize misafirler geldi ve biz de büyüklerimize bayram ziyaretine gittik.

    GEÇMİŞ BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUNNNNNN

    YanıtlaSil
  22. DİYER ARKADAŞLARIMINDA YAZMASINI İSSSTTİYORRUUUUMMMM


    LÜTFEN ARDAŞLARIM YAZIN

    İREM EJDER
    3/A
    422

    YanıtlaSil
  23. Öykü senin yorumlarını da bekliyoruz...

    YanıtlaSil