8 Kasım 2010 Pazartesi

TEBRİK


6-7 Kasım'da yapılan Atatürk Haftası Satranç Turnuvasında, 10 yaş altı kategoride sınıfımızdan Emre AKDAŞ İl birincisi, Mehmet Akif İNCE il ikincisi oldular. Onları icdenlikle tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Okul Müdürümüz Kadir YURTTUTAR öğrencilerimizi onure etmişlerdir. Müdürümüze teşekkür ediyoruz. Hafta sonları çocukları ile iki gün beraber gelerek, çocuklarına destek veren velilerimede teşekkür ediyorum. Sıkıntılı olduğunu biliyorum. Öğrencilerimizin başarıyı elde ettiklerinde, çekilen her türlü sıkıntıyı unutturdukları bir gerçek. Mutluluğu gözlerinden okumak mümkün. Öğrencilerimin de başarıda ailelerinin büyük bir katkısı olduğunu bilmelerini istiyorum. NİCE BAŞARILARA...

8 yorum:

  1. Günaydın öğretmenim.
    Ben Emre ve Mehmet Akif'i çok tebrik ediyorum.Bende ikisinin yerinde olmayı çok isterdim.
    Tekrar günaydın öğretmenim...

    YanıtlaSil
  2. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM.EMRE VE MEHMET AKİF'i TEBRİK EDERİM.BENDE İKİ ARKADAŞIMIN YERİNDE OLMAK İSTERDİM DAHA BAŞKA SANTIRAÇ MAÇLARINDA BAŞARILAR DİLERİM.



    DİYER ARKADAŞLARIMIN YAZMASINI İSTİYORUM...

    YanıtlaSil
  3. İyi akşamlar öğretmenim,İl birincisi Emre,İl ikincisi Mehmet Akifi gönülden tebrik ediyorum daha fazla başarılarını bekliyorum hele Mehmet Akif ile Emre'nin çok başarılı olmasını gönülden istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. DİYER ARKADAŞLARIMINDA YAZMASINI İSTİYORUUMM...

    YanıtlaSil
  5. İyi günler öğretmenim.Emre ve Mehmet Akif yine başardılar .Tebrik ederim.Birdahaki turnuvada da yeneceğini diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Arkadaşlarım Emre ve Mehmet Akif'i gönülden tebrik ediyorum.Onların yerinde olmak isterdim.
    BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM..............
    .......İYİ.....GÜNLER.....ÖĞRETMENİM...........

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ogretmenim.
    Ben Emre ve Akif arkadaslarimizi gonulden tebrik ediyorum.Basarilarinin devamini diliyorum.

    IYI GUNLER OGRETMENIM.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlarımın hepsine teşekkür ederim.

    YanıtlaSil