4 Kasım 2010 Perşembe

ACABA BİLİNÇLİ TÜKETİCİ MİYİM?(5N 1K ÇALIŞMASI)

05-12 KASIM

Değerli Öğrencilerim,

Bu hafta 5N 1 K çalışması yapacağız. Bu çalışma ile ilgili ''bilinçli tüketici'' konusunda fikirlerinizi paylaşmanızı istiyorum. Aşağıdaki soruları düşünün ve düşüncelerinizi lütfen paylaşın!


1. Bilinçli tüketici nedir?
2. Nasıl bilinçli tüketici olabilirim?
3. Ne zaman ''bilinçli tüketici'' kavramını duydunuz?
4. Niçin ''bilinçli tüketici'' olmak zorundayız?
5. Bilinçli tüketici kavramını doğru olarak nerede öğrendiniz?
6. Sizce, ailenizde en iyi bilinçli tüketici kimdir?

Süleyman AYAZ
3-A Sınıfı Öğretmeni

22 yorum:

  1. İyi günler öğretmenim benim bu sorulara cevabım şudur.
    1.Bilinçli Tüketici Nedir?Herşeyi iyi
    kullanan,tasaruf eden bir kişidir.
    2.Nasıl Bilinçli Tüketici olabilirim?Eşyalarımı düzenli kullanarak,tasaruf ederek,ihtiyaçlarıma dikkat ederek Bilinçli Tüketici olabiliriz.
    3.Ne Zaman Bilinçli Tüketici kavramını duydunuz?Ders çalışırken kitaplardan duydum.
    4.Bilinçli Tüketici kavramını doğru olarak nerede öğrendiniz?Okulda ders işlerken duydum.
    5.Sizce, ailenizde en iyi Bilinçli Tüketici Kimdir?Annemdir.

    YanıtlaSil
  2. İyi akşamlar öğretmenim.,


    5N 1K ÇALIŞMASI

    1-Herşeyi bilinçli kullanan bir kişidir.
    2-Tasarruflu harcama yaparak.
    3-Ders anında kitapta gördüm.
    4-Derste,kitapta.
    5-Babam.

    YanıtlaSil
  3. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM.CEVAP
    1-BİR ŞEYİ TASSARAFLI KULLANAN KİŞİ.
    2-EEŞYALARI DÜZENLİ KULLANAN VE TASSARUF EDEREK.
    3-OKULDA DERS İŞLERKEN DUYDUM.
    4-OKULDA DERS İŞLERKEN VE SİZDEN DUYDUM.
    5-BİZ AİLECE BİLİNÇLİ TÜKETİYORUZ.

    DİYER ARKADAŞLARIMIN YAZMASINI İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  4. 1-Bilinçli tüketici tasarruflu olan,israf etmeyen,gereksiz eşyaları almayan veya alışveriş
    merkezinde gereksiz harcama yapmayan kişidir.
    2-Eşyalarımı ve kaynaklarımı düzenli kullanarak,gereksiz yanan lambayı kapatarak,gereksiz olan eşyaları almayarak bilinçli tüketici olabiliriz.
    3-Okuldan ve kitaplardan duyarak öğrendim.
    4-Okulda ders işlerken öğrendim.
    5-Annemdir.

    YanıtlaSil
  5. İyi akşamlar öğretmenim,
    Bence bilinçli tüketici parasını iyi kullanan.Bir ürünü veya beyaz eşyaları alırken TSE damgasına ve son kullanma tarihine bakan.
    SORU 1-Bilinçli tüketici nedir?
    CEVAP:Bilinçli tüketici elindeki paraya bakan.Onu boştan yere harcamayan kişi.
    SORU 2-Nasıl bilinçli tükrtici olabilirim?
    CEVAP:Paranı biriktirip az harcarsan ve harcamalarını ihtiyacın olduğu nşeylere yatırırsan.
    SORU:3-Ne zaman "bilinçli tükrtici" kavramını duydunuz?
    CEVAP:Önceden duymuştum ama kitapla beraber daha iyi kavradım.
    SORU:Bilinçli tüketici kavramını doğru olarak nerede öğrendiniz?
    CEVAP:Kitabımda.
    SORU:Sizce, ailenizde en iyi bilinçli tüketici kimdir?
    CEVAP:Annemdir.
    Tekrar iyi akşamlar öğretmenim.

    YanıtlaSil
  6. İyi günler öğretmenim 1 Blinçli tuketici tasaruflu olmalıdır
    2 Bilinçli tuketici ölabiliz.Kaliteli alarak ve işyyararbir sey almak 3 Okulda öğrendim
    4 Ders işlerken 5 Anemdir.

    YanıtlaSil
  7. İyi akşamlar öğretmenim

    soru 1-Bilinçli tüketici nedir?
    cevap:tutumlu olan,boştan yere para harcamayan kisidir.


    soru 2-Nasıl biliçki tüketici olabilirim?
    cevap:evdeki elektirkli eşyalarımızı dikkatlı kullanıp,bostan yere para harcamayarak tutumlu tüketici olabili
    riz.

    soru 3-Ne zaman BİLİNÇLİ TÜKETİCİ kavramını duydunuz?
    cevap:okulda ders işlerken duydum ve okul kitabında gördüm.

    soru 4-Bilinçli tüketici kavramını doğru olarak nerede öğrendiniz?
    cevap:okul kitabımdamda.

    soru 5-Sizce, ailenizde en iyi bilinçli tüketici kimdir?
    cevap:Annem ve Babam

    tekrardan iyi akşamlar öğretmenim

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. İyi akşamlar öğretmenim.

    1- ihtiyaçlarımıza göre gerekli şeyler almalıyız.
    2_İhtiyacın olmayan şeyleri almamalıyız.
    3_Okulda öğretmenimden duydum.
    4_Kitaptan ve öğretmenimden öğrendim.
    5_Babam.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba öğremenim.

    1-İhtiyaca göre alan boş yere para harcamıyan kişi.
    2-Boş yere para harcamıyarak.
    3-Arkadaşlarımdan duydum.
    4-Öğretmenimden öğrendim.
    5-Babamdır.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba öğretmenim,
    1- Her şeyi bilinçli kullanan kişidir.
    2- Her şeyi az olarak ve en iyisini alarak bilinçli tüketici olabiliriz.
    3- 4 Kasım günü Hayat Bilgisi dersinde.
    4- Okulda öğrendim.
    5- Babamdır.
    İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM

    YanıtlaSil
  12. 1N.İlk önceden liste yapımalı.Reklamın etkisinde kalmamalı.
    2N.İhdiyacımız olanı almalı
    3N. Hayat Bilgisi Dersinde öğrendim.
    4N.Okulda öğrendim.
    5K.Bence ailemiz.

    İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  13. 1-Gereksiz ve kontrolsüz alışveriş yapmayan kişidir.
    2-Alışverişe gitmeden liste yaparak ve ihtiyaçlarımızın farkında olarak.
    3-Hayat Bilgisi dersinde öğrendim.
    4-Okulda, televizyonda
    5-babamdır.

    YanıtlaSil
  14. 1- Gereksiz yere para harcamayan sadece ihtiyaçlarını alan kişidir.
    2- Alışveriş yapmadan önce liste hazırlamalıyız.
    3- Hayat Bilgisi dersinde duydum.
    4- Sınıfımızda öğretmen anlatınca öğrendim.
    5- Babam ve annem

    YanıtlaSil
  15. iyi günler öğretmenim

    1-Boşuna para harcamayan biridir.

    2-Alışverişe gitmeden önce liste hazırlayıp öyle gitmeliyiz.

    3-Evde annem öğretti.

    4-Okulda.

    5-Annem.

    Elif Enfal ÖZEREN

    3-A

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    1-Bilinçli tüketici,boştan yere parasını harcamayan kişidir.
    2-Bir bilinçli tüketicinin yapabileceği şeyleri yaparak.
    3-Bilinçli tüketici konusunu işlediğimizde.
    4-Okulda.
    5-Annem ve babam.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba öğretmenim.
    1-Bilinçli tüketici:Bir insanın ihtiyacı olan birşeyler alır,boştan yere para harcamaz.
    2-Bilinçili tüketici kaliteli ürünleri araştırıp daha ucuza almalıdır.
    3-Hayatbilgisi kitabında ders çalışırken öğrendim.
    4-Okulda Hayatbilgisi dersinde öğretmenimiz öğretmiştir.
    5-Ailemizde en bilinçli tüketici annem'dir.

    YanıtlaSil
  19. İyi akşamlar öğretmenim.
    1)Bilinçli Tüketici Nedir:İhtiyacı olan şeylerin fiyatına,sağlamlığına bakan,yiyecek alırken son kullanma tarihine tazeliğine bakan kişi bilinçli tüketicidir.

    2)Nasıl Bilinçli Tüketici Olurum:İhtiyacım olan şeyleri alırsam,alıcaklarımın sağlıklı olmasına dikkat edersem bilinçli tüketici olurum.

    3)Hayat Bilgisi kitabında okudum.

    4)Sınıfta öğretmenimden.

    5)Ailemizde en bilinçli tüketici babamdır.

    YanıtlaSil
  20. iyi akşamlar öğretmenim bence cevaplar şunlardır:

    1)Herşeyi tutumlu kullanmaktır
    2)Eşyaları daha dikkatli kullanarak
    3)1.sınıfa başladığımda
    4)Öğretmenimden
    5)Annemdir

    YanıtlaSil
  21. MERHABA ÖĞRETMENİM
    1.Her şeyi yeteri kadar tüketmek.
    2.Hiç bir şeyi boşa harcamamak.
    3.Televizyonda görmüştüm.
    4.Sınıfta
    5.Hepimiz

    YanıtlaSil
  22. Merhaba öğretmenim,
    1- Bilinçli tüketici bence bilinçlice alışveriş yapan
    2- Bilinçli davranarak
    3- Anaokulu ve 1. sınıf arasında
    4- Sorunlarla karşılaşmamak için
    5- Sınıfta
    6- Hepimiz

    İyi günler________---------

    YanıtlaSil