20 Aralık 2010 Pazartesi

KUTLAMA


18-19 Aralık 2010 tarihlerinde yapılan Çorum Belediyesi Küçükler Satranç Yarışmasında
7 Yaş Grubunda 1-A Sınıfından Reha AKDAŞ 2.,
9 Yaş Grubunda Sınıfımızdan Emre AKDAŞ 1., Mehmet Akif İNCE 2.
10 Yaş Grubunda sınıfımızdan İsmail Furkan TAVUKCI 1. oldular.


Bu öğrencilerimiz madalya, kol saati ve satranç takımı ile ödüllendirilmişlerdir.Kendilerini canı gönülden kutluyor daha nice yarışmalarında başarılarının devamını diliyorum. Velilerimede desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.




Süleyman AYAZ

7 yorum:

  1. ARKADAŞLARIMI KUTLUYORUM,BAŞARILAR DİLİYORUM, ÖDÜLERİNİ İYİ GÜNLERDE KULANMALARINI DİLİYORUM...

    YanıtlaSil
  2. İyi günler öğretmenim.Arkadaşlarımı çok ama çok kutluyorum.Onların yerinde olmak isterdim.TKRAR İyi günler öğretmenim.


    Elif Enfal ÖZEREN 3/A 154

    YanıtlaSil
  3. ÖBÜR ARKADAŞLARIMINDA YAZSINLAR

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar öğretmenim.
    Emre,Reha,Mehmet Akif ve İsmail'i tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. İyi Akşamlar öğretmenim.
    Arkadaşlarımı kutluyorum.Ve onları tebrik ediyorum.İyi Akşamlar öğretmenim...

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar sizi çok çok tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil