24 Mart 2011 Perşembe

SLOGANIMI DEĞERLENDİRİYORUM


25MART-1 NİSAN 2011

Değerli Öğrencilerim,

28 Şubatta başlamış olduğumuz, her pazartesi yarım saatlik okuma saati amacına uygun devam etmektedir. Sizlerin ve ailenizin katkıları okuma gününü perçinleyecek bir slogan arayışı içerisinde olduk. Son turda en çok oy alan ''3-A ailece okuyor.'' sloganını biraz daha anlamlandırmak adına ''Annem, babamla okuyorum, okulumu çok seviyorum.'' olarak değiştirilmiştir. Sizlerin bu sloganı anne ve babanızla beraber değerlendirdikten sonra yorumlarınızı yazmanızı bekliyorum. KOLAY GELSİN...


Süleyman AYAZ
3-A Sınıfı Öğretmeni

17 yorum:

  1. İyi Tatiller Öğretmenim,
    Bence bu slogan yani (Annem, babamla okuyorum, okulumu çok seviyorum.) sloganı çok güzel. Ailemde bu sloganı beğendi.

    YanıtlaSil
  2. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Çok güzel bir slogan olmuş. Bu sayede ben okumamı hızlandırdım,annem ile kardeşim ise can sıkıntısında kurtulmuş oldu. Gazeteye çıkmak gerçekten çok güzel bir duygu. Bu sayede bütün Çorum bizi tanımış oldu. Çorum gazetelerini okuyanlar bu sloganı çok seveceklerine eminim.

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ÖĞRETMENİM
    Bu sloganla verilmek istenen mesaj da okumanın nekadar önemli olduğu, bu okumayı yaparken anne ve babalarımızın da bizlere destek vererek önemli bir projeyi beraberce paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  4. İyi Günler Öğretmenim,
    Bence slogan güzeldi . Ama ''Annem, babamla okuyorum, okulumu çok seviyorum.'' sloganı daha güzel olmuş. Bu etkinlik çok güzel. Okuyarak başarımızı arttırıyoruz.Benim düşüncelerim bu kadar. Tekrar iyi günler.

    YanıtlaSil
  5. İyi Günler Öğretmenim
    Bence slogan çok güzel.Ama (Annem,babamla okuyorum, okulumu çok seviyorum.)sloganı daha güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM
    Bence slogan çok güzel.Ama annem,babamla okuyorum,okulumu çok seviyorum,sloganı daha güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. İyi Günler Öğretmenim.
    Çok Güzel bir slogan, ama bence annem, babamla okuyorum, okulumu çok seviyorum, sloganı daha güzel olmuş.Ailemde bu sloganı beğendi.

    YanıtlaSil
  8. Bizim sloganımızda güzeldi.Değilmi?

    YanıtlaSil
  9. Bence bu slogan daha güzel olmuş ama önceki de iyiydi.Ailem de şimdiki sloganı daha güzel buldular.Daha ilgi çekici olduğunu söylediler.

    YanıtlaSil
  10. İYİ AKŞAMLAR ÖGRETMENİM.
    Bence diğer slogan güzeldi.Ama annem,babamla okuyorum,okulumu çok seviyorum sloganı daha iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  11. İyi Günler Öğretmenim,
    Bence bu slogan :Annem, babamla okuyorum okulumu çok seviyorum.Sloganı çok güzel olmuş. Annem babam bunu beğendi

    YanıtlaSil
  12. İyi günler öğretmenim.
    Annem babamla okuyorum okulumu seviyorum sloganı çok güzel ve uyumlu olmuş. Biz zaten arkadaşlarımızla birlikte okuyorduk ama annemiz babamızla okumak daha güzel oldu. Çünkü hem ailemize okuma alışkanlığı kazandırdık hemde ailemizle beraber okuma ve öğrenme yarışına girdik. Gazetelerde resimlerimiz çıkınca çok sevindik. Keşke diğer okullarda aileleri ile birlikte okuma yapsalar iyi olur. Okumanın önemini daha iyi anladık. Sloganımızı ailemde çok beğendi.

    YanıtlaSil
  13. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM
    Ben öbür sloganı'da beğendim ama en güzel
    olan Annem,Babamla okuyorum Okulumu seviyorum.Sloganı ve Ailemde çok beğendi
    bütün arkadaşlarımın yorumunu bekliyorum.
    TEKRAR İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM

    YanıtlaSil
  14. İYİ SABAHLAR ÖĞRETMENİM.
    Bence önceki slogan da çok güzeldi.Ama(Annem, babamla okuyorum,okulumu seviyorum sloganı daha güzel olmuş.Bu sloganı ailece beğendik.TEKRAR İYİ SABAHLAR ÖĞRETMENİM.

    YanıtlaSil
  15. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Annem çok beğendi. Gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM
    Bence slogan çok güzel.Ama annem,babamla okuyorum,okulumu çok seviyorum,sloganı daha güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  17. İyi Akşamlar Öğretmenim
    Bence 3 Aailece okuyor güzel ama. Annem babamla okuyorum okulumu çok seveiyorum daha güzel.

    YanıtlaSil