8 Mart 2011 Salı

OKUMA GÜNÜ SLOGANLAR YARIŞIYOR SONUÇLARI

ADI SOYADI ..................ALDIĞI OY
Fatma Zehra Kıran.......................5
Esra Yıldırım...............................4
Merve Sinem Dağlı.......................3
Eren Arıcı...................................3
İrem Doluel.................................2
Yusuf Levent Çakmak..................2
Senanur Özseçer.........................2
İsmail Furkan Tavukcı...................2
Aybüke Ünlü.................................1
Tarık Buğra Şen...........................1
Yelin Zeynep Baltacı....................1
İrem Ejder ..................................1
İrem Naz Asıltürk.........................1
Bu sonuçlar doğrultusunda 5,4,3 oy alan öğrencilerin tekrar değerlendirileceği bir anket çalışması yapılacaktır. Bu konuda çaba gösteren bütün veli ve öğrencilerime teşekkürlerimi sunuyorum. S.AYAZ

11 yorum:

  1. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM
    Ben Zehranın kini beğendim ama öbür arkadaşlarım kini de beğendim ve
    arkadaşlarımın yorumlarını da bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Ben Eren'inkini beğendim.

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Ben Senanur arkadaşımın sloganını beğendim ama tüm arkadaşlarımın yorumları güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. TÜM ARKADAŞLARIMIN YORUMLARINI BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  5. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM
    Ben Eren 'in sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  6. İyi Günler Öğretmenim,
    Ben Zehra'nın sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  7. İyi Günler Öğretmenim,
    Ben Zehra'nıkini beğendim.

    YanıtlaSil
  8. İyi Günler Öğretmenim,
    Ben Esra'nınkini beğendim.

    YanıtlaSil
  9. İyi Akşamlar Öğretmenim.
    Ben Eren'ninkini beğendim.

    YanıtlaSil
  10. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Ben Eren'inkini beğendim.

    YanıtlaSil
  11. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM.
    Ben İrem Doluel'inkini beğendim

    YanıtlaSil