19 Mayıs 2010 Çarşamba

MİLLİ BAYRAM COŞKUSU


19-28 MAYIS

Değerli Öğrencilerim,

Bugün, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı çoşkuyla, milletce kutladık. Sizlerin bu bayramla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Televizyondaki, gitmişseniz stattaki programda gördüklerinizi ve düşüncelerini düzgün cümlelerle ifade ediniz. Ayrıca ''TEMAMIZIN'' Dün Bugün ve Yarın olması nedeniyle geçmişteki milli bayramlarımızın nasıl kutlandığınını büyüklerinize sorup burada yansıtabilirsiniz. BAŞARILAR

Süleyman AYAZ
2-A Sınıfı Öğretmeni

9 yorum:

  1. Günaydın öğretmenim,
    Ben stadyuma gidememedim,o yüzden televizyondan izledim ve stada şunları gördüm:
    Şiirler,yüryüş ve Atatürk'ün fotoğraflarını gördüm.
    VE TÜM GENÇLERİMİZİN 19 MAYIS BAYRAMINI KUTLUYORUM.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın öğretmenim.
    Az önce doktora gitmiştik.Çünkü:Parmağım kanadı,başım ve boğazım ağrıdı.Şimdi eve geldik.
    19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor bayramıydı.Ama ben hem stadyuma gidemedim hem de televizyondan izleyemedim.Neler olduğunuda çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM.BEN 19 Mayıs Atatürkü Anma gençli ve Spor bayramında.Hem televizyonda izleyemedim ve stadyuma gidemedim.Nasıl bir gösteri yaptılar ççççççççoookkk merak ediyorum


    2/A 422 İREM EJDER

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ögretmenim.Ben ablamla stada gittim.Stadta halkoyunları oynandı, şiirler okundu, yürüyüş yapıldı, konuşmalar yapıldı.
    Ben polis amcaların yanında gösterileri izledim.En çok şiirler ve halkoyunları hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  6. HERKESİN ''19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.''
    Ben ne staddan ne de televizyondan izledim. Çünkü o gün biz Tarıkgilde slayt hazırladık. Tekrar ''19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.''

    YanıtlaSil
  7. Merhaba öğretmenim;
    Ben 19 Mayıs Atatürkü Anma Gençlik Ve Spor Bayramı'nda hiç birşey izleyemedim çünkü o gün misafirlerimiz gelmişti.Ama o gün çok eğledim.
    .............İYİ GÜNLER.......................
    HAA!!Şunu unuttum herkesin bayramını kutlarım.

    YanıtlaSil
  8. İyi günler öğretmenim.Ben 19 Mayıs ATATÜRK'Ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı sıtaddan ve televizyondan görmedim.Çünkü Ankara daydım.Babam Anıt kabir'e götürdü.Diğer şehirlerden otubüslerle çocuklar gelmişti.çok kalabalıktı. Anıt kabir çok büyüktü. Orda kurtuluş savaşını canlandırmışlar.Top arabasını, ölen askerleri, Attatürk'ün kıyafetlerini ve Atatürt'ün mumyasını gördüm.
    Eski bayramlar daha coşkulu daha güzel oluyormuş.

    YanıtlaSil
  9. İyi akşamlar öğretmanim. Ben 19 Mayıs Atatük'ü Anma Gençlik Ve Spor Bayramını stadyumda izleyemedim. Çünkü: O gün sabah Ankara'ya gidecektik. Çok acelemiz vardı. O yüzden televizyondanda hepsini izleyemedim. Ama başını izledim. Stadda: Bir çok kişi şiir, şarkı, gibi şeyler söyledi. Sonra dans eşliğinde müzikle ve yürüyüş yapıldı. Televizyondan izlemiş olsam bile eğlendim. Eminim stadda daha heyecanlı olmuştur.

    YanıtlaSil