13 Mayıs 2010 Perşembe

İNTEL ÖN GRUP ÇALIŞMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ

14-21 MAYIS

Değerli Öğrencilerim,

''Dün Bugün Yarın ''teması ile ilgili sınıfımızın 5 gruba bölündüğünü, grupça çalışmalarınızı yapacağını biliyorsunuz.. Bu çalışmalarla ilgili konularınız sizlere verildi. Grup olarak bir slayt,bülten ve bir broşür hazırlamanızı istiyoruz. Broşür örnekleri ve slayt örnekleri bütün öğrencilerimin maillere gönderilmiştir. Örnekleri inceleyiniz. Bu örneklerden yararlanabilirsiniz. Bu çalışmalarla ilgili neler yapmayı düşünüyorsunuz. Lütfen paylaşınız!



2-A Sınıfı Öğretmeni
Süleyman AYAZ

8 yorum:

  1. İyi akşamlar öğretmenim. Biz bu çalışmada giysileri araştırıp slayt hazırlayacağız. Sizin koyduğunuz boş buroşürlerden yararlanıp sılaytımızı hazırlamayı düşünüyoruz. Bize yardım etmek için broşur koyduğunuzu biliyoruz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. İyi tatiller öğretmenim.
    Arkadaşlarımla tasları araştırıp slayt hazırlayacağız.

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ÖĞRETMENİM
    Biz arkadaşlarımla eski, şimdi ve gelecekteki oyuncaklar üzerinde çalışma yapıcağız.Sizin gönderdiğiniz boş buroşür ve örnek verdiğiniz "YILDIZLAR"adlı çalışmadan yararalanarak sılayıtımızı hazırlayacağız.
    YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın öğretmenim,

    En güzel slayt çalışmasını biz yapacağımıza inannıyorum.

    YanıtlaSil
  5. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Ben çok ama çok güzel bir broşür ve slayt çalışması hazırlayacağımıza güveniyorum.Ayrıca sizin verdiğiniz boş broşür ve slayt örneklerini de iyice inceledim ,bunlardan yararlanacağız.
    ...YARDIMLARINIZ ve ANLATIMLARINIZ için TEŞEKKÜRLER.............

    Fatma Zehra KIRAN

    YanıtlaSil
  6. İyi günler öğretmenim. Biz gurup çalışmasında yiyeceklerin dünü,bugünü ve yarınını araştıracağız. Bizim birinci olacağımıza inanıyorum.

    MEHMET AKİF İNCE

    YanıtlaSil
  7. İyi günler öğretmenim,
    Cumartesi günü saat on iki kırkta Utku'lara gittik.Çalışmaya Utku,Tolga,Eren,Alperen ve ben katıldık.Kapların dünü,bugünü ve yarını
    ile ilgili bir sunum hazırladık.Bizi misafir ettiği için Utku'ya ve ailesine teşekkür ederim.Hem çalıştık, hemde oynadık.Benim için
    çok güzel bir gündü.

    YanıtlaSil
  8. İyi günler öğretmenim.
    Arkadaşlarımla beraber broşür ve slayt gösterisi hazırladık.Tekrar iyi günler öğretmenim.

    YanıtlaSil