12 Kasım 2009 Perşembe

GELECEĞİN MİMARLARI

13-20 Kasım
Sevgili Öğrencilerim,
Biz öğretmenlerin ve ailenizin en büyük arzusu, gelecekte aileasine, vatana, millete hayırlı bir insan olarak yetişmenizdir. Bu haftaki çalışma konumuz bununla ilgili. Düşüncelerinizi yorum kısmından girerek yazınız. Blok sayfasına ilk açılışta ''Giriş'' bölümünden girmeyi unutmayınız. Giriş yapmazsanız, yorumlarınız kayıt edilmemektedir. Çalışma Konumuz:
''Büyüdüğünüz zaman ne olmak istersiniz? Neden?'' Duygularınızı paylaşınız.

19 yorum:

  1. Ben öğretmen olmak istiyorum çünkü sizin gibi çocukları okutmak,onlara bilgi öğretmek
    istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben, ''fen ve teknolojisi''öğretmeni olmak istiyorum. Çünkü uzay, fen, teknolojiyi çok severim ve bir ders olduğu için hemen gidip çocuklarıma bakabilirim. Ama konuyla ilgili bir şey yapacaksam sizlere yeterli bilgi verdim

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar öğretmenim. Ben doktor olmak istiyorum. Çünkü insan vücüdunu incelemeyi seviyorum. Hastaları iyileştirmek istiyorum. İnsanlara iyi davranan doktorları seviyorum. Mesela bizim sağlık ocağındaki doktorumuz Basri Şirin.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ben doktor olmayı isterdim.ÇÜNKÜ hastaları iyileştirmek isterim.

    YanıtlaSil
  7. Ben ilkokul öğretmeni olmak isterim .Çünkü okuma yazma bilmeyen çocukların okuma ve yazmaya ihtiyaçları var.

    YanıtlaSil
  8. Ben ana okulu öğretmeni olmak istiyorum.Çünkü onları çok seviyorum.Onlarında öğrenmeye hakkı var.

    YanıtlaSil
  9. Ben veteriner olmak istiyorum. Çünkü:Hayvanları seviyorum. Bunun için çok çalışacağım.

    YanıtlaSil
  10. Ben eczacı olmak istiyorum.Çünkü:Hastalara ilaç vererek yardımcı olmayı ve ilgilenmeyi istiyorum.
    Bunun için çok çalışacağım.

    YanıtlaSil
  11. BEN MATEMATİK ÖĞRETMENİ OLMAK İSTİYORUM.ÇÜNKÜ ÇOCUKLARI ÇOK SEVİYORUM VE ONLARA BİLGİ VERMEK İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  12. Ben öğretmen olmak istiyorum.Çünki öğrencilere ders çalıştırmayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. İyi akşamlar öğretmenim. Ben büyünce başkomser olmakistiyorom. Kötü insanları yakalayacağım. Çünkü, ülkemizde hep iylik olsun. Çocuklar ölmesin. Kaçırmasınlar...

    YanıtlaSil
  14. iyi akşamlar öğretmenim.ben büyünce doktor olmak istiyorum çünkü, hastalı iyileştirip onları sağlıklarına kavusturmak istiyorum.kimse sevdiklerinden ayrılmasın.

    YanıtlaSil
  15. Ben öğretmen olmak isterim .Çünkü Öğretmenlik herkesi eğitiyor okuma yazma bilmeyen çocukların okuma ve yazma öğretiyor bu çok önemli Öğretmenimi ve bütün Öğretmenleri çok seviyorum. O yüzden Öğretmen olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Eczacı olmak istiyorum. Çünkü insanlara yardım etmek için

    YanıtlaSil
  17. Ben büyüyünce anasınıfı öğretmeni olacağım.Onlarla oynamayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  18. Ben büydüğüm zaman ya polis yada öğretmen oluca-
    ğım.Polis olursam hırsızları yakalarım,öğretmen
    olursam çocuklara okuma yazma öğretirim.

    YanıtlaSil
  19. İyi günler öğretmenim.Ben büyüyünce doktor olmak istiyorum.Çünkü:insanlara yardım etmeyi severim.Doktor olmayı çok merak ediyorum.İnternetten doktorla ilgili bilgiler araştırıyorum.Doktor lisesine gitmek istiyorum.İnsanları tedavi etmeyi çok çok merak ediyorum.Başka insanlarda benim gibi doktor olmak istiyorsa ben bu durumda çok ama çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil