13 Haziran 2012 Çarşamba

NİCE GÜZEL GÜNLERE...

Sevgili Öğrencilerim,
8 Haziranda karne heyecanı ile yaz tatili başladı. Malum sizinle birlikteliğimiz sona erdi.Her zaman sizin yanınızda olacağımı ve desteğimin devam edeceğini bilmenizi istiyorum.
Dört yıl boyunca beraber çok güzel günleri paylaştık.  Eğitim ve öğretimin içerisinde olduk. Bazen kızdığım ve öğrencime söylediğim sözlerde bile öğrencime karşı haksızlık yapıp yapmadığımı kendi kendime sorguladığım günler çok olmuştur. Eğlenme, gezi etkinlikleri, tiyatro izleme çalışmaları, satranç yarışmaları ile sosyal becerilerinizin gelişmesine dönük çalışmalar yapılmıştır. Bazı arkadaşlarınızın kendilerini geliştirmeye devam etmelerini istiyorum. Her biriniz kendi içinizde bir değersiniz.
Başarı için düzenli kitap okuma alışkanlığınızı devam ettirmenizi, planlı çalışmanızı, mücadeleci olmanızı, hazırcılıktan ziyade araştırmacı bir kişilik kazanmanızı temenni ediyorum. Ailenizle beraber sağlıklı ve başarılı bir ömür diliyorum.
Bu dört yıllık süre içerisinde sınıfım adına desteklerini esirgemeyen okul müdürüme, sınıfın işleri ile ilgilenen sınıf annesi Zehra Hanıma(Zehra DOLUEL) ve Melek Hanıma(Melek ÇAKMAK), her konuda çocuklarına destek veren velilerimede sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
                                                                                                                 Süleyman AYAZ

4 yorum:

  1. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Bir dört yıl su gibi çok çabuk akıp geçti. Bu dört yıl içerisinde çok güzel geçirdiğimiz oldu. Keşke bir yıl daha beraber olabilseydik. Bütün arkadaşlarıma ve size sağlıklı güzel seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ ÖĞRETMENİM,
    Çok hızlı geçen bir dört yılı hep beraber yaşadık.Aramızdan bazı arkadaşlar ayrılırken üzülsek de,çoğunlukla mutluyduk.Sizden sadece Matematik,Türkçe,Fen,Sosyal öğrenmedik.Bize geleceğimiz için çalışmamız gerektiğini,sigaranın zararlarını,katkısız, doğal beslenmemiz gerektiğini de siz öğrettiniz.Kolayı ben sizi tanıdığımdan beri içmiyorum.Sizin yumuşak tavırlarınız beni okula bağladı.Okulu iyi bir dereceyle bitirdim,ama eksikliklerim olduğunu da biliyorum.Ortaokulda daha ciddi çalışacağım,sizin yüzünüzü kara çıkartmayacağım.Gösterdiğiniz sabır ve emek için teşekkürler.Hakkınızı helal edin.Allah'a emanet olun.Ayrılacak arkadaşlara da şimdiden başarılar diliyorum,yolları açık olsun,irtibatı kesmesinler.Şu anki kararımız güzel okulumda,güzel sınıfımla devam etmek.

    Öğrenmenim,
    Sizi çok seviyorum.Herkese iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Öğretmenim,
    Sizinle ve arkadaşlarımla geçirdiğim 4 sene çok çabuk geçti.Keşke bir yıl daha sizinle olabilseydik.Sizi bazı giden arkadaşlarımı çok özleyeceğim.
    İYİ TATİLLER...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba öğretmenim,
    Öncelikle geçmiş kurban bayramınızı kutluyoruz.
    Bu bloğu Zehra ve Hatice ile birlikte yazıyoruz.
    Herkesi çok özledik. Ama bu sayfanın başlığını gördük ve üzüldük. Çünkü sanki bizi unutmuşsunuz gibi geldi. Biz Mustafa Kemal Ortaokulu'na gitmiyoruz ve sınıfımız da 5/A değil. Daha uygun bir başlık bulursanız memnun oluruz.

    YanıtlaSil