25 Şubat 2011 Cuma

BİR SLOGANDA OKUMA GÜNÜ İÇİN

25 ŞUBAT-4 MART

Değerli Öğrencilerim,
Veli Toplantısında alınan karar gereğince her pazartesi saat 12.00'de okulumuzda anne yada babanızla, hep beraber sınıfca okuma günü yapılması kararlaştırıldı. Amacımız, okuma alışkanlığını geliştirmek ve bilgi dağarcığımızı artırmaktır. OKUMA GÜNÜ ile ilgili bir slogan hazırlamanızı ve geliştirmenizi istiyorum. En beğenilen slogan okuma günü ile ilgili ifadelerde kullanılacaktır. Hepinize başarılar...


Süleyman AYAZ
3-A Sınıfı Öğretmeni

30 yorum:

  1. İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM
    Ben ilk önce yazdığım için kimsenin yorumunu beğenemiyorum.Ama sonra beğeneceğim.Benim sloganlarım:Kitap oku,kitap kurdu ol.
    Kitap aklın ilacıdır.
    Arkadaşın yoksa kitap oku.
    Kitap okumayanlar gece zor uyur.
    Kitap sevgisi kitapların en güzelidir.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Öğretmenim,
    Benim sloganlarım:
    En iyi dost kitaptır.
    Kitap okumak beyinin ilacıdır.
    Cahil kalmamak için oku oku oku

    Öğretmenim ben şimdiye kadar Aybüke'nin sloganını beğendim. Ama daha güzel sloganlar olacağına inanıyorum!

    YanıtlaSil
  3. İyi Günler Öğretmenim
    Benim sloganım:Bir kelime lise bin kelime ünüverste




    Ben Utku`nun sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Benim sloganlarım:Bir hayat,binbir kitap.Başarılı olmanın yolu kitap okumaktan geçer.

    Mustafa Kaymış arkadaşımın sloganlarını beğendim.
    İyi akşamlar öğretmenim.

    YanıtlaSil
  5. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Benim sloganın.Anne baba herkesle haydi okuma gününe.İnsanlar kitap okusun,medeniuetin yolu açılsın.

    YanıtlaSil
  6. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Benim sloganım,
    Başarının yolu,kitap okumaktır.

    Ben Utku arkadaşımın sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Benim Sloganlarım:1-Bugün kitap okuma var,yarın bilgelik var.
    2-Kitap okuyan dağları aşar, kitap okumayan düz yolda şaşar.

    Ben Mustafa KAYMIŞ'ın sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  8. İyi Günler Öğretmenim,
    Benim sloganlarım şudur:
    1-Annen ile baban ile kitap okuman dileğiyle.
    2-Biz kitap okuyalım, dünyamızı kurtaralım.
    3-Ağaçlar su iter,çocuklar kıtap sever.

    Ben bu arada en çok Fatma Zehra'nın sloganlarını beğendim.

    YanıtlaSil
  9. MERHABA ÖĞRETMENİM
    1-Kitap oku,yarınlarına örnek ol.
    2-Kitap okuyan,dünyanın bilgisini kazanır.
    Ben en çok Zehra'nın sloganını beğendim

    YanıtlaSil
  10. İyi Günler Öğretmenim,
    Benim sloganım:
    Geçmişini öğrenmek, geleceğine yön vermek için haydi okumaya.
    Hastalıkta, sağlıkta ilacımız kitabımız.
    Bütün arkadaşlarımın sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  11. İyi Akşamlar Öğretmenim.
    Benim sloganım:Tutup annemizin babamızın elinden gelelim okula başlayalım daha hızlı kitap okumaya.
    Ben bütün arkadaşlarımın sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  12. İyi Akşamlar Öğretmenim
    1-Kitap oku,kendine örnek ol.
    2-Kitap okuyalım dünyamızı koruyalım.
    3-Sağlığımız kitap okumadır.
    4-Kitap oku,dünya seninolsun.
    Ben Utkunun sloganını Beğendim.

    YanıtlaSil
  13. İyi Günler Öğretmenim
    Benim sloganım:Ktap oku güzel oku.
    1:Kitap okuyalım.
    2:Anlayarak okuyalım.
    3:Okuduğumuzu anlayalım.
    4:Okuduğumuzu anlatalım.

    YanıtlaSil
  14. BEN MEHMET AKİF'İNKİNİ BEĞENDİM

    YanıtlaSil
  15. İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM
    Ben en çok Esra'nın sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  16. İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM
    Benim sloganım:Kitap okumak,boş zaman değerledirerek değil,zaman ayırarak yapılmalıdır.

    YanıtlaSil
  17. Ben Selin'in sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  18. ÇOK ÇOK İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM
    BeNiM SlgAnIm:ÇOK AMA ÇOK SIKI TUTALIM KİTABIN ELİNİ HİÇ BIRAKIP GİTMEYELİM... HAYDİ ÇOCUKLAR KİTABIN YANINA.

    YanıtlaSil
  19. BEN ESRANIN SLOGANINI BEĞENDİM

    YanıtlaSil
  20. İyi Günler Öğretmenim,
    Benim sloganım: Ailecek okuyoruz. Haydi anneler, babalar kitap okuyalım.

    YanıtlaSil
  21. Mehmet Akif'in ve Esra'nınki güzeldi

    YanıtlaSil
  22. İYİ AKŞAMLAR ÖĞRETMENİM
    Kitabı okuyalım,ondan zevk alalım.
    Ben herkesinkini beğendim.

    YanıtlaSil
  23. İyi Akşamlar Öğretmenim,
    Benim sloganım: Anne baba, okumaya. Ben Esad'ın kini (Ailece okuyoruz sloganını) beğendim. İyi akşamlar öğretmenim.

    YanıtlaSil
  24. İyi akşamlar Öğretmenim
    Kitap okumak bilgi hazinemizi gelliştir ve bilgi sahibi olmamızı sağlar.Benim sloganım (Haydi anneler babalar Kitap okumaya)
    bnde yelin'inkini beğendim. İyi Akşamlar Öğretmenim.

    YanıtlaSil
  25. tekrardan İyi akşamlar Öğretmenim
    Benim aklıma daha iyi bir slogan geldi.
    (Haydi Anneler Babalar kitap okumaya,okumayanlara örnek olmaya)
    İyi akşamlar öğretmenim.

    YanıtlaSil
  26. İyi Akşamlar öğretmenim
    Benim sloganım''hepimiz kitap okuyalım Dünya'yı tanıyalım''

    YanıtlaSil
  27. Ben Esadınki'ni beğandim

    YanıtlaSil
  28. İyi akşamlar Öğretmenim
    Benim sloganım: 3/A ailece okuyor.
    İnşallah ailece okumamız okulumuza örnek olur ve herkes ailece okur.

    YanıtlaSil
  29. GÜNAYDIN ÖĞRETMENİM
    1-İnsanları ilerleten ve yücelten tek zenginlik kitaptır.
    2-En iyi arkadaş kitaplardır.
    3-Ruhları tedavi eden en iyiilaç kitaplardır.

    Ben en çok Aybüke ´nin sloganını beğendim.

    YanıtlaSil
  30. İyi günler öğretmenim.
    Arı gibi çalışkan olmak için kitap okumalıyız.Benim siloganım; Televizyonu kapatalım, ailece kitap okuyalım. Bende Esra arkadaşımın slagonanı beyendim.

    YanıtlaSil