25 Eylül 2010 Cumartesi

BİRAZ DÜŞÜN SONRA YORUMLA!

24 EYLÜL-1 EKİM

Değerli Öğrencilerim,
Sizlerden bu hafta iki konu ile ilgili düşüncelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.
1-Cuma günü Güzel Yazı Defterine yazdığınız'' Başarı için çalışma yeter.'' cümlesinden anladıklarınızı lütfen yorumlayınız.
2-Mayıs 2010 tarihinde başladığımız proje çalışmalarını tamaladık. 24 Eylül itibariyle teslim ettik. Sizlerden proje çalışmaları ile ilgili düşüncelerinizi yansıtmanızı istiyorum. Kolay gelsin.

Süleyman AYAZ
3-A Sınıfı Öğretmeni

13 yorum:

  1. BAŞARILI OLMAK İÇİN ÇALIŞMAMIZ GEREK

    YanıtlaSil
  2. HOŞGELDİN 3A
    SENİGÖRÜNCE HEYECANLANDIM 3A
    BÜYÜDÜM GELDİM 3A
    ARKADAŞLARIMI SEVDİM
    ÖĞRETMENİMİ BEĞENDİM

    HOŞGELDİN 3A
    ÇALIŞIN İĞCE
    OKUMAYI BIRAKMAYIN
    ÇALIŞIN 3A

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    "Başarı için çalışmak yeter" cümlesinden şu anlamı çıkartıyorum:Çalışmak başarıyı getirir.
    .....İYİ GÜNLER................

    YanıtlaSil
  4. MERHABA ÖĞRETMENİM;
    Biz slaytımızı yaren gilde yaptık,broşürle bülteni de yusuf gilde yaptık.

    YanıtlaSil
  5. MERHABA ÖĞRETMENİM
    "Başarı İçin Çalışmak Yeter" sözcünden bence çalışmak başarıyı getirir.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba öğretmenim,
    Bence başarı için çalışmak yeter cümlesi başarılı olmak istiyorsan çalışmak yeterlidir demek.

    YanıtlaSil
  8. İyi günler öğretmenim.Bence başarı için çalışmak yeter cümlesi,çalışmamız gerektiğini anlatıyor.

    YanıtlaSil
  9. Öğretmenim,
    ''Başarı için çalışmak gerekir.'' Sözünden başarılı olmak için çalışman yeter sözünü anlıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Öğretmenim biz slaytı bizde yaptık.Broşürü Tolgalarda yaptık ve bültenide Mustafagilde yaptık

    YanıtlaSil
  11. Merhaba öğretmenim. Bence proje çalışması zor geçtı. Zorlandık.Feyza ve Emirhan bize katılmadılar. Ama biz onların isimlerinide yazdık. İnşallah bidahaki grup çalışmasında bize katılırlar. Proje çalışmasında kendimin ve arkadaşlarımın başarılı bir sonuç çıkarmasını istiyorum. Küçük leptopları hakeden kazanacak.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba öğretmenim. Başarı için çalışmak yeter sözünden:Ben şimdi öğrenciyim. Sınıfım arttıkça daha çok çalışmam gerek. Bazı öğrenciler benim okulum bitince bir daha hiç çalışmayacağım. Diyor. Bence bu yanlış. Okulum bitincede çok çalışmam gerek. Çünkü,bir doktor oldum diyelim. Daha çok çalışınca doçent veya profösör doktor olabiliriz. Hangi yaşta olursak olalım başarı için çalışmak yeter.

    YanıtlaSil
  13. Başaralı olmak için düzenli ve çok çalışmak lazım.Çalışan her zaman kazanır.

    YanıtlaSil