22 Ekim 2009 Perşembe

HOŞ GELDİNİZ

Sınıf blog sayfamıza hoş geldiniz,
Teknoloji çağında olduğumuzu biliyor, bizlerde eğitimin gereği olarak öğrencilerimizin teknolojiden yararlanabilmesi, kendini geliştirebilmesi için böyle bir blog sayfası oluşturduk. Bu sayfa öğrencilerimizin yorumları, katkıları ile zenginleşecek, kendilerini geliştirmesine katkıda bulunacaktır. Öğrencilerimizin bu blog sayfasını kullanarak soruları tartışma, soruları yorumlama, cevap verme, özgüveni geliştirme, yeni yeni bilgilere ulaşma tekniklerini öğrenmelerine yardımcı olacağını düşünüyor, bu blok sayfasının öğrencilerimize, velilerimize hayırlı olmasını diliyorum.
NİCE GÜZEL GÜNLERE...
HEP BİRLİKTE
SAĞLIK VE SELAMETLE
ÇALIŞMA, GAYRET SİZDEN DESTEK BİZDEN...

Süleyman AYAZ
2-A Sınıfı Öğretmeni

28 yorum:

  1. emeğiniz için teşekkürler öğretmenim.çalışarak sizin de desteğinizle başaracağım.

    YanıtlaSil
  2. İlk yorumu Yaren gerçekleştirdi. Teşekkür ediyorum. Yaren gibi diğer öğrencileriminde duygularını düşüncelerini yansıtmalarını istiyorum. Öğrencilerime uyarı olarak, yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat ederek yazmaları daha güzel olacaktır. Hepinize başarılar...

    YanıtlaSil
  3. Sınıfımız adına böyle bir site oluşturduğunuz için çok teşekkür ederim. Öğretmenim sizin gibi bir Öğretmenim olduğu için kendimi çok sanslı hissediyorum.Derslerime daha çok çalışıp daha iyi olacağım.

    YanıtlaSil
  4. Ben kanser doktoru olmak istiyorum.Kanserin tedavisini bulan ilk kişi olmak istiyorum.Dedem gibi kanser hastalarını iyileştirmek istiyorum.Bunun için çok çalişacağımı biliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenim fotoğrafımı ekrana yapıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Öğretmenim.Ben Başkomser olmak istiyorum.Çok çalışacağım.Sizin ve ailemin desteği ile başarılı olacağım.Hepinizi çok seviyorum.Yusuf Levent Çakmak

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Öğretmenim blog çok güzel.Elinize sağlık. Ben büyünce öğretmen olmak istiyorum. Ama öğrencilerimin yaramaz olmasını hiç istemiyorum. Öğrecilerimin
    çok akıllı olmasını istiyorum.Derste konuşmalarını istemiyorum.
    Sizi ve arkadaşlarımı çok seviyorum.
    Çok çalışıp, çok başarılı olacağım.

    Mustafa Esad BASMACI

    YanıtlaSil
  9. Öğretmenim sizi çok seviyorum. Başarılı olacağıma inanıyorum. İyi bir öğrenci olacağım.

    YanıtlaSil
  10. bin bilsende, bir bilene danış atasözünün anlamı bana göreyi üste yazamıyorum ama sizi çok seviyorum teslerden çözüyorum kitap okuyorum keşke 6. sınıftada hep sizinle kalsaydık.

    YanıtlaSil
  11. Yapacağımız bir işi çok iyi bilsekte bir bilene danışmalıyız.Çünkü bilmediğimiz fikir olabilir.

    YanıtlaSil
  12. öğretmenim ben de artık buradayım herkese selamlar
    İnsanın bildiği bir konuda bile başkasına danışmasının faydası vardır.

    YanıtlaSil
  13. Öğretmenim sizi çok seviyorum.Blog sayfası oluşturmanız çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  14. Öğretmenim.Kurduğunuz siteyi çok beyendim.Elinize sağlık.Çok güzel olmuş.Bilgisayarda ödev yapmak çok güzelmiş.:)

    YanıtlaSil
  15. Öğretmenim bizlere hem okulda hem bilgisayarda ders veriyorsunuz. Size çok teşekkür ederim. Arkadaşlarım ile birlikte böyle bir sitemizin olması çok güzel. Sayenizde çok başarılı bir öğrenci olacağıma inanıyorum.

    YanıtlaSil
  16. İyi tatiller öğretmenim.Ben Mehmet Akif İNCE.Bin bilsende,bir bilene danış, atasözünden:Bir insan,bir şeyi ne kadar iyi bilirse bilsin ,kendisinden daha iyi bilen biri bulunur.Oyüzden bir işe girişmeden önce,herkesçe akıl sorulmalıdır.Birinsanın ne kadar bigili olduğu sorulmalıdır.

    YanıtlaSil
  17. Öğretmenim ben yeni üye oldum.Arkadaşlarım gibi bende siteyi çok sevdim.Teşekkür ederim.Sınıfımı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  18. Ben öğretmen olmak istiyorum.ayrıca futbol oynamayı çok seviyorum .

    ALPEREN AYDIN

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. öğretmenim herkezin yere çöp atmasına çok üzülürüm çünkü sınıfımız çok kirleir.

    YanıtlaSil
  22. Çok dikkatli olmalıyız.Çünkü bazı arkadaşlar çöpleri yere atıyorlar.Bazı arkadaşlar yere değil çöpe atıyorlar.Bu yüzden hasta olan kişilerden kaçmalıyız.

    YanıtlaSil
  23. Öğretmenim çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  24. ben öğretmen olmak istiyorum çunku okuma.Öğrenmelerini istiyorum yazmalarını istiyorum harfleri öğrenmelerini istiyorum

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Ben ana sınıfı öğretmeni olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  27. Öğretmenim blog sayfasından çok bilgi öğrendim.

    YanıtlaSil